Elektronik İmza Yenileme (İl Sağlık, İlçe Sağlık, TSM ve Hastaneler İçin)
Elektronik İmzanızın kullanım süresi bitmek üzere veya bittiyse, Elektronik İmzanızın yenilenme işlemi yapılmalıdır. Bu aşamada başvuru şekli "Yenileme" olarak seçilmelidir.
Yenileme Başvurusunun nasıl yapıldığına dair bilgi için aşağıdaki "Nasıl Yapılır" linkinden "Elektronik İmzamın Süresi Bitmek Üzere, Ne Yapmalıyım?" konusuna bakabilirsiniz.
Nasıl Yapılır:https://www.saglik.gov.tr/EBYS/belge/1-16236/elektronik-imza.html
Başvuru yapmak için Link: https://portal.kamusm.gov.tr/bp/ws.go
Elektronik İmza Kullanarak;
Yenileme İşlemini Elektronik İmza kullanarak gerçekleştirecek Hekimlerimiz, herhangi bir Başvuru Formu göndermelerine gerek yoktur.
Elektronik İmza Kullanmadan;
Yenileme İşlemini Elektronik İmza kullanmadan gerçekleştirecek Hekimlerimiz, Başvuru Formunun çıktısını ıslak imzalı bir şekilde TSM-İlçe Sağlık Müdürlüğü veya Hastaneler aracılığıyla ya da kendileri Van İl Sağlık Müdürlüğü - Destek Hizmetleri Başkan Yardımcılığı - Bilgi İşlem Birimine ulaştırmaları gerekmektedir.